Een lange fietstocht vóór ons. - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Adri Dunnen - WaarBenJij.nu Een lange fietstocht vóór ons. - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Adri Dunnen - WaarBenJij.nu

Een lange fietstocht vóór ons.

Door: Adri

Blijf op de hoogte en volg Adri

01 Juli 2014 | Nederland, Barneveld

Nog één week en dan is het zover. Op 9 juli a.s. vertrekken we om 8.30 uur vanuit Barneveld naar Santiago de Compostela in Spanje. De fietsen zijn er klaar voor, nieuwe banden, nieuwe ketting, alles gesmeerd. Nu wij nog. Morgen gaan we nog een rondje Scherpenzeel, Amerongse Berg, Leersum, Doorn, koffie drinken bij Frieda en Paul, Woudenberg, Scherpenzeel en weer terug naar Barneveld rijden. Dat zal het laatste echte oefentochtje worden denk ik. We hebben al heel wat kilometers in de benen, we fietsten ook al met Roparun en nog vele andere tochtjes. De rest van de conditie bouwen we onderweg wel op denk ik.
Toch is het spannend nu het zo dicht bij komt. Zal het net zo voorspoedig gaan als bij onze vorige lange fietstochten? We hopen het.
De laatste week hopen we onze familie en kinderen nog even te zien, de tuin en het huis netjes maken, laatste dingen in de fietstassen.... en dan gaan!
Natuurlijk gaan we ook nog een stempel halen bij de Catharina Parochie in Barneveld, we worden op die manier echte pelgrims.

• 02 Juli 2014 - 07:55

Miranda:

Lieve schatten,

Heel veel plezier!
    We kijken uit naar alle verhalen.

Miranda

• 02 Juli 2014 - 11:18

Peter,Eva En Mica:

Jullie kunnen het!nu al trots

• 02 Juli 2014 - 19:21

Batty:

Heel veel succes en veel plezier! Maak er een mooie reis van!
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Geniet ervan!

• 02 Juli 2014 - 20:05

Heleen Medema:

Even een berichtje uit het hoge noorden (was ook een leuk oefentochtje geweest....)
    Heel veel succes en goed fietsweer gewenst.

• 02 Juli 2014 - 21:34

Anne Marie En Henk Pasterkamp:

We blijven jullie volgen en "reizen" met jullie mee. Succes

• 03 Juli 2014 - 13:54

Wil Jansen:

Heel veel plezier, fantastisch gaaf om dit te doen!

• 03 Juli 2014 - 15:26

Jaap En Aafje:

Heel veel plezier en we gaan jullie volgen !!

• 03 Juli 2014 - 17:38

Synja De Witte:

Wow ... geweldig .. heel veel plezier en heel veel succes !!! Leef met jullie mee!

• 03 Juli 2014 - 17:42

Alex:

We kijken uit naar de eerste etappe, hopelijk afgerond met een halve finale van Oranje!

• 03 Juli 2014 - 18:57

Evelien, Gertjan En Jantine:

Hoi Adri en Hilhardt!

Vanaf de Bongerd wensen we jullie heel veel succes! Jullie kennende gaat het vast lukken!
    Heel veel plezier! Geniet ervan!

Groetjes Evelien, Gertjan en Jantine

• 04 Juli 2014 - 01:22

Anja En Ab:

Natuurlijk gaat het lukken!! Leuk om alles weer mee te beleven. Gr. Ab en Anja

• 04 Juli 2014 - 13:38

Wim En Corrie Balvers:

Lieve Adri en Hilhardt
    We wensen jullie veel plezier en hopen dat je de wind mee krijgt.
    Dit laatste letterlijk en figuurlijk.
    We hopen jullie in september of oktober te bezoeken en gaan jullie zéker volgen op deze pelgrimstocht.
    Groetjes,
    Wim en Corrie Balvers

• 04 Juli 2014 - 20:46

Piet Lokhorst:

Adri en Hilhardt,
    Heel veel succes, plezier en mooi weer.
    Een goede reis toegewenst.
    Groetjes Piet

• 04 Juli 2014 - 23:11

Liesbeth:

ha Adri en Hilhardt,

wat een bijzondere reis gaan jullie maken, als pelgrims onderweg.
    ik wens jullie een goede tijd, waarin er ook innerlijk gereisd gaat worden als ik de compostellagangers mag geloven. ( en dat doe ik..)
    geniet, lach, bid, huil en bewonder !!
    ik wens jullie een hele goede tijd toe.

groeten, liesbeth

• 06 Juli 2014 - 17:29

Raymond, Sabeth, Emma & Fenne:

Heel veel plezier en succes gewenst de komende weken! Dikke kus van ons viertjes...xxxx

• 06 Juli 2014 - 20:16

Liselotte:

Eerst bijkomen vd bloedstollende wedstrijd van gisteren avond! Het was reuze gezellig bij jullie. Ik weet nu weer van wie ik dat fanatieke heb;-)
    Geweldige reis toegewenst! En doe ze in Vught de groeten!
    Liefs Liselotte

• 08 Juli 2014 - 12:41

Batty:

Heb even de kaart bekeken. Shit, dat is echt ver!!! Hoeveel kilometer???
    Ik zal duimen voor droog weer morgen! Succes!!!

• 08 Juli 2014 - 14:38

Gerrie:

Hoi Hilhardt en Adri,

Nu komt het dichtbij... Veel succes en ga vooral genieten!!!

Groeten Gerrie

• 09 Juli 2014 - 10:09

Arianne En Jan:

Adri en Hilhardt

Eindelijk op weg, het weer had wel wat beter gemogen
    Maar jullie rijden de zon tegemoet ,moet je maar denken

Wij wensen jullie een heel goede reis en zijn benieuwd naar jullie reisverslagen

Groetjes Jan en Arianne

• 09 Juli 2014 - 16:01

Annemarieke:

Adri en Hilhardt,
    nu de eerste dag onderweg en waarschijnlijk al beland in het Brabantse land - zit even de tour te kijken en ben bang dat jullie eerste dag niet veel droger en warmer is verlopen. Veel succes en we blijven jullie volgen.
    Groetjes, ook van Wim, Annemarieke

• 09 Juli 2014 - 16:50

Esther:

Slechte start vandaag wat weer en wind betreft. Hopelijk laten jullie dit snel achter je en worden de regendruppels....zweetdruppels

Goede en mooie reis. Wij volgen jullie

• 09 Juli 2014 - 19:43

Kees :