Onder water door naar Vught. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Adri Dunnen - WaarBenJij.nu Onder water door naar Vught. - Reisverslag uit Vught, Nederland van Adri Dunnen - WaarBenJij.nu

Onder water door naar Vught.

Door: Hilhardt en Adri

Blijf op de hoogte en volg Adri

09 Juli 2014 | Nederland, Vught

De kop is er af. Vanmorgen om half 9 vertrokken, uitgezwaaid door een flink aantal mensen. Leuk was dat. We reden een mooie route naar Vught, het was echter niet alleen maar genieten, het was vooral kilometers maken. Zoveel regen valt er maar zelden op een dag. Matthijs smste vanmorgen: "niet omkeren hoor, gewoon doorstampen", en dat hebben we gedaan. We hopen maar dat na het zure het zoet komt wat betreft het weer. "Druipend van het koude water" kwamen we tweede helft van de middag in Vught aan. Daar werden we hartelijk ontvangen door Alex. Heerlijk warme douche, alles drogen, heerlijk eten, een beter hotel vind je niet. Vanavond een spannende voetbalavond; we hopen morgen met oranje slinger op de fiets België in te trekken.

Hartelijke groeten allemaal,
Hilhardt en Adri

• 10 Juli 2014 - 13:19

Rieteke:

Hallo Adri en Hilhardt,

Jullie zijn echte bikkels hoor met al die regen en nu vandaag weer zo benauwd vochtig.
    Maar zet hem op want ook vandaag geldt weer na het zure komt het zoete.
    Toi,toi toi van Rieteke

• 10 Juli 2014 - 21:27

Helmy:

Sterkte en vasbyt! Julle is ons mees avontuurlike familie in die Noordelike halfrond! ;-)

• 12 Juli 2014 - 15:17

Batty:

Het weer is gelukkig een stuk opgeknapt!! Alles weer droog?? Die natte start zijn jullie hopelijk snel vergeten! Ben benieuwd naar jullie verhalen! Succes.

• 12 Juli 2014 - 22:47

Cees Hoogeveen:

Beste mensen
    We hebben jullie verslag gelezen. Veel fietsplezier.

• 13 Juli 2014 - 20:11

Sabeth:

Hallo,

Nou gelukkig is het weer opgeknapt en wordt het alleen maar mooier en zonniger!
    Zet 'm op en geniet!
    Liefs Raymond, Sabeth, Emma en Fenne

• 13 Juli 2014 - 22:38

Ab En Anja:

Vandaag was het hier heerlijk weer, niet te warm en droog! Hopelijk was het bij jullie ook goed. Eindelijk nu echt onderweg, spannend hoor. We zijn heel benieuwd naar alle belevenissen en verhalen. Zet'm op en geniet van deze bijzondere "vakantie"

Adri

Samen met Hilhardt ga ik naar Santiago de Compostela fietsen. We hebben hiervoor 6 weken de tijd. We houden ervan om onderweg te zijn op de fiets, zwerven met weinig spullen, 's morgens niet wetend waar we 's avonds zullen slapen. We hebben vaker een lange afstand gefietst, we weten dat we het kunnen, maar we weten ook dat we een goede gezondheid nodig hebben. We gaan ons best doen, we vertrekken op 9 juli a.s.

Actief sinds 30 Juni 2014